Poleć nam pracownika i zyskaj premię!

W CareWork wierzymy, że współpracujące z nami osoby – pracownicy rzetelni i sumienni – znają inne osoby, które tak samo jak oni, spełnią oczekiwania każdego pracodawcy i zasługują na zatrudnienie w oparciu o rzetelną stawkę i u uczciwego szefa.

Specjalnie dla takich osób stworzyliśmy Program Poleceń CareWork, który z jednej strony premiuje naszych współpracowników, a z drugiej – umożliwia osobom poszukującym pracy znalezienie dobrej oferty.

Zasada działania Programu Poleceń jest prosta. W naszym biurze otrzymać możecie specjalny formularz, za pośrednictwem którego przekażecie nam informacje o osobie, która chciałaby rozpocząć z nami współpracę (w tym przede wszystkim dane kontaktowe). Nasi pracownicy zadzwonią do takiej osoby i – w miarę zapotrzebowania oraz możliwości – przedstawią sprawdzoną i uczciwą ofertę pracy. Jeśli dana osoba będzie zainteresowana, a potencjalny pracodawca zaakceptuje jej kandydaturę, będzie mogła rozpocząć pracę. Jeśli przepracuje pierwszy miesiąc, na koncie osoby, która ją poleciła pojawi się jednorazowa premia w wysokości 70 PLN brutto!

Pamiętajcie – polecić można dowolną liczbę osób. Każda z nich może zwiększyć Wasze wynagrodzenie. Zachęcamy do udziału w Programie Poleceń oraz do zapoznania się z jego regulaminem.

Regulamin Programu Poleceń